reklama

Sen o tebe

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mala som sen a bol si v ňom ty,

sedíš, nič mi nepovieš a zmysel toho sna bol dobre ukrytý.

Moje srdce skáče a nevie čo od radosti,

Oči plačú a hltajú moju nervozitu, ktorá mi ide až do kostí.

Stojím a nemôžem sa pohnúť, lebo neverím, že ťa opäť môžem vidieť.

Z ocina šťastie len tak srší, že je opäť s tebou,

Jeho slová ma upokojujú, že nie si len hra s mojou mysľou.

Prišiel si a tvoje oči sa ma boja,

Že ťa hodím do výčitkového poľa.

Ako by som mohla, môj drahý starký?

Keď ja a prebdená noc sme sa stali v auguste kamarátky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ona si hovorí, že sme najlepší priatelia,

No mňa tá únava už celú zožiera.

Moje slzy v tej chvíli stiekli na zem,

Hovorím si: Len tvoju ruku ti opäť hladiť chcem.

Tak ako som to robievala vždy, keď som prišla za tebou,

A ty si mi to dovolil s tak veľkou nehou a dôverou.

Ani teraz si ma neodmietol,

Tichým súhlasom si mi moje srdce tvojou láskou obopol.

Tíško a plačúc som tam oproti tebe sedela,

A za tú krátku chvíľu sa k Bohu modlila.

Ďakovala som, že mi ťa poslal aspoň na chvíľu,

Pretože moje srdce bolo už ako bez dychu.

Každý deň ti píšem listy ako básne,

Dúfajúc, že raz sa to k tebe dostane.

Predstavujem si, že sedíš s mojim bratom Jankom

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čítaš ich s plačom, ale aj so smiechom.

Píšem ti, čo sa v našej rodine práve deje,

Že už aj starká sa občas usmeje.

Veľa nocí bdiem a plačem,

Pred ostatnými hrať spokojnú dokážem.

Nikto ani len netuší, že som v noci hore a slzy mi tečú po tvári,

A to môže aj vedľa mňa ležať v posteli.

Netuším, prečo sa neviem stále z tvojho odchodu spamätať,

Raz sa to stane a moje srdce bude opäť šťastie poznať.

Úsmevom tie rany cez deň hladím,

V noci ale tú silu niekde stratím.

Ty vieš, že ťa stále potrebujem cítiť pri sebe,

Preto chodíš za mnou aspoň v sne.

Pred spaním ti moja myseľ básne skladá,

A moje srdce ťa v sne neustále čaká.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tých básni je už veľa,

Ale len takto dokážem žiť bez teba.

Ďakujem, že si prišiel za mnou a nie raz,

Povedal si: „ľúbim ťa“ a potom mi zostal po tebe už iba mráz.

Katarína Palečková

Katarína Palečková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý miluje úsmev a ľudí okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  OsobnéVerejné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu