reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Palečková

Katarína Palečková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý miluje úsmev a ľudí okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  OsobnéVerejné

reklama

Osobné

Odpusť mi život...

Katarína Palečková

Odpusť mi život...

Poznáte pocit, keď stratite dôveru v samého seba? Keď vás prestane všetko baviť a vadíte sám sebe? Neviete, čo chcete, ale ste presvedčení, že všetci okolo vás vám chcú zle?

  • 13. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Odpusť mi...

Katarína Palečková

Odpusť mi...

Opäť úsmev na tvári a spokojnosť u mňa zavládla, prepáč mi, ak som Ťa mojim rozhodnutím sklamala. Nemala som už viac síl pokračovať v tom trápení, neustále plakať, že môj život sa ocitol v ohrození.

  • 2. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Čakám Ťa na druhom kontinente...

Katarína Palečková

Čakám Ťa na druhom kontinente...

Jún, slnko, voda, Amerika a úsmev na tvári, kto by to bol povedal, že moje srdce za Tebou ešte stále tak veľmi žiali.

  • 1. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sen o tebe

Katarína Palečková

Sen o tebe

  • 23. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kvietok lásky

Katarína Palečková

Kvietok lásky

Letný vánok, jemne hojdajúca sieť, slnečné lúče zohrievajúce moje líca. Moje myšlienky stoja a privreté oči mi premietajú tmu. Sladký pocit nemyslieť, nekombinovať, neponáhľať sa, len tak ležať a nechať sa unášať jemne kolísajúcimi konármi stromov.

  • 17. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
Mojich 7 divov - r. 2010

Katarína Palečková

Mojich 7 divov - r. 2010

Keď som si prečítala tému Mojich 7 divov, okamžite som sa zamyslela. Áno, viem, nie vždy to moje zamyslenie sa nad vecami dopadlo najlepšie, no v tomto zamyslení som mala jasno. Myslím si, že každý jeden z nás máme rôzne hodnoty života a jeho cena je pre každého odlišná. Tak to  bude aj pri 7 divoch. Ako tak sedím a píšem tieto riadky, hlavou mi lieta mnoho pekných myšlienok, ktoré by som napísala. Vôbec nemusím uvažovať nad jednou vetou pol hodinu.  Pero mi kĺže po papieri tak ako myšlienky udávajú tempo. Môžem povedať, že príčinou bude jasnosť, ktorú mám v mojom živote a viem, čo je pre mňa najdôležitejšie. Mojich 7 divov nespája žiadna konštrukčná veľkoleposť, ale sú pre mňa úžasné.

  • 26. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Životné poklady

Katarína Palečková

Životné poklady

Opäť som sa zamyslela a ... píše sa 7. Január 2013, som študentkou druhého ročníka na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Ako a kedy ubehol ten čas?

  • 26. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu